Black and White Frustration

Datum: 2011-01-27 Tid:10:13:27 Kategori: Haydens Pics
Photographer/Editer me -january11
Nikon D7000 | 18-105mm | ISO-1600 | f/4.5 | 1/13s

Jag ramlade med cykeln. Jag låg där på gatan. Tog ett tag innan jag förstod vart jag var. Varför jag låg där. Jag rörde mig inte. Det stod bilar där. De bara stod där och tittade. Skrattade säkert. Låg där blixtstilla i minst fem minuter... Mer för att vara i vägen för bilarna. Mer för att jag inte orkade göra något annat. Till slut insåg jag att jag kanske borde gå hem. Så jag ställde mig upp. tog cykeln och gick hem.

Det brinner i benet. Det gör riktigt ont. Och det finns inte ett skit att göra åt det. Det bara brinner och brinner... Kan knappt gå. Igår... Var en jävla skitdag. Skitdagarna kommer fortsätta och det känns ju jävla kul. Hatar att allt alltid blir till mitt problem. Att alla bara ger deras problem till mig.

Om du har några problem är det bara att dumpa det på mig.
Det gör alla andra redan.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Skriv din kommentar/åsikt i rutan nedanför!