Farföräldrarna=#&%!#

Datum: 2009-10-18 Tid:10:49:54 Kategori: Haydens Thoughts
Jag hatar mina farföräldrar. Kanske inte precis hatar, det är ett starkt ord ändå.
Men dom är så jävla rasistiska! Dom gillar inte min mamma eftersom hon inte kommer från Sverige. Och deras kommentarer.. usch. Man blir så besviken att dom kan vara så jävla naiva!!! So Ignorent! När dom försöker få min mamma att verka konstig, och inte smart så får dom sig själva verka det. Eftersom jag också är född där och spenderat halva mitt liv där! När dom väl kommer på det så blir dom tysta och säger att dom skojade när det är så jävla klart att dom inte gjorde det!

Jag är så jävla besviken på er! Jag vill inte ha något med er att göra!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Skriv din kommentar/åsikt i rutan nedanför!